سيناسينا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

کودکی آقا سینا

بهانه گیری

1390/7/17 9:10
نویسنده : مامان سینا
286 بازدید
اشتراک گذاری

در راستای بهانه هایی که جدیدا آقا سینا می گیرن :

دیروز من از سرکار خسته و کوفته برگشتم خونه خاله پرستارش اومد درو وا کنه این آقا دوید اومد که من باید درو وا کنم منم  پشت در موندم که ایشون واکنه ولی وقتی در و باز کرد و رفتم تو راضی نشد تا اومدم بغلش کنم دوید و در رفت که من درو باز کنم.... خلاصه من برای جلب رضایت گل پسرمون سه بار رفتم از خونه بیرون پشت در موندم تا آقا درو به رومون باز کنه ولی بازم راضی نشد و به مدت یک ساعت شاید بیشتر می گفت من درو باز کنم

حتی با کارای مختلف مشغولش می کردم بازی می کردیم ولی دوباره یادش می اومد و می گفت من درو باز کنم دیگه حسابی کلافه شده بودم عصبانی

این جریان ادامه داشت تا وقتی بردمش حمام و از اونجا به چیزه دیگه ای گیر داد نیشخند الهی قربونش برم نق زدنش فعلا از بین نمی ره بلکه موضوعش عوض می شه از خود راضی 

(ضمنا دیروز یه شاهکار هم انجام دادن رفته بود سراغ میز توالت و کلی از کرم ها رو خالی کرده یه سری هم به صورتش مالیده بود حتی کرم دور چشمم که گرون خریده بودم ناراحت من گفتم صداش در نمی آد نگو مشغول بوده. راستی تو پست قبلی گفتم سینا مشغول کار با قیچیه من تونستم بنویسم وقتی رفتم دیدم چندتا از عکسهایی که واسه دفترچه بیمه ش چاپ کرده بودیمو هم ریز کرده بودگریه حالا خوبه که چندتا دیگه ازش مونده بود دم دستش نبوده ها ولی یه چارپایه داریم تو خونه که دائم دستشه و با خودش این ور و اون ور می بره و ... )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دایی کوشولوش
12 مهر 90 1:10
سینا جون انقد مامانت و اذیت نکن، ببین چه وب خوشکلی واست درست کرده!!!!