سيناسينا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

کودکی آقا سینا

لاک

1390/7/20 8:46
نویسنده : مامان سینا
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

دیروز(١٨/٧/٩٠) آقا سینای ما در پی شاهکارهایی که جدیدآ پس از سکوتی چند انجام می دن خودش ناخنای دستشو لاک زده بود.

من که کلی تعجب کردم. دیروز من از سرکار برگشتم و طبق معمول اندرون آشپزخانه جهت تهیه شام شبانه و البته ناهار روزانه فردا ... وقتی دیدم صداش نمی آد مطمئن بودم که حتما یه دسته گلی به آب داده  رفتم سراغش تو اتاق کنار میز توالت بود(جدیدا خودشو حسابی مشغول می کنه اونجا با رژ و مداد و کرم و عطر و...) بوی لاک همه جا رو پر کرده بود ترس وروم  داشت که حتما خالی کرده کف اتاق و رو تخت ولی هیچ اثری از لاک نبود حتی زیر تخت و میز هم دنبالش گشتم باخودم گفتم خدایا پس جی کار کرده این پسرسوال  که دیدم به به خیلی قشنگ ناخنای یه دستشو لاک زده تعجبو دوباره سرشو بسته گذاشته سرجاش تو کشو.

بهش می گم آخه مگه تو دختری می گه "نه من پسرم همینجوری زدم". الهی قربون همینجوری زدنت بشم منماچ  عاشقتم کوچولوی دوست داشتنیقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نرگس
20 مهر 90 15:52
آخ جان چه خوب لاک زده اعظم!
hajar
23 مهر 90 10:23
Soosoollllllllll
افروز
25 مهر 90 17:17
جيگرشو :-*