سيناسينا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

کودکی آقا سینا

دندانپزشكي

1390/8/29 16:49
نویسنده : مامان سینا
307 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام

ديروز پسركمو الهي فداش بشم برديم دندانپزشكي و دو تا از دندوناشو پركرديمناراحت البته خيلي خوشحال شديم چون اين مرد كوچيك ما گذاشت كه خانم دكتر بدون بيهوشي كارشو انجام بده و اين براي ما خيلي خوشايند بود لبخند

جريانش مفصله چندين دندانپزشكي برديم و همه گفتن چون كوچيكه بايد بيهوشي بگيره اما اين خانم دكتره گفت بياريد امتحان كنيم اگه بذاره كارمونو بدون بيهوشي انجام مي ديم وگرنه ببريد بيمارستان...

خلاصه خدا رو شكر فعلا كه گذاشت البته به قول خانم دكتر يه كلكسيون دندون پوسيده داره بايد حالا حالا ها بريم روش كار كنيم خدا كنه بذاره

دكتر گفته بود واسش كادو بياريد و وقتي كارش تموم شد بهش داد خيلي خوشحال شد تا خونه گرفته بود دستش يه ست وسايل پزشكي گرفتيم واسش دوست داره گلم.

من كه  پشت در ايستاده بودم تا نوبتم شه اشكم در اومد مخصوصا گريه يه ني ني ديگه رو ديدم اولش سينا رو نبرديم تو كه نترسه پيش مادرجونيش بود دستش درد نكنه زودتر از ما رسيده بود و موقعي كه دكتر مي خواست كارشو انجام بده هم سينا رو سفت تو بغلش نگه داشت.  آخه سينا خيلي كوچولو بود و بايد يكي بغلش مي كرد طبق معمول من از زير كار در رفتم چون اصلا تواناييشو ندارم (خدا اين مادرا رو حفظ كنهفرشته) ام پي تري پلير روشن كرديم گذاشتيم رو گوشش دكتر خيلي راحت آمپول بي حسي رو زد بدون اينكه سينا هيچ عكس العملي نشون بده كيف كرده بوديم ولي وسطاي كار ديگه شروع كرد به گريه .... كه خوشبختانه  كلا 20 دقيقه اي بيشتر طول نكشيد. دعا كنيد بقيش هم بذاره

(راستي وقتي كار دكتر تموم شد سينا گفت من اذيت شدم دوست نداشتم الهي قربونش برمقلب لپش هم كه سر شده  بود مي گفت لپم نوچ شده ماچ)

اولين تچربه دندانپزشكي 30/07/1390

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان هانا
1 آبان 90 16:16
آفرين به تو مرد قوي..........اين طوري ما كلكسيون وسايل پزشكيت خودت يه پا دكتر مي شه...........
ريحانه
1 آبان 90 23:05
مرد شده عزيز خاله واسه خودش
طاها
3 آبان 90 14:38
بابا ای ول مرد شدی ماشاء ا...
نرگس
24 آبان 90 13:20
پس کجایی اعظم جونم؟ تعریف کن از شیرین کاریهای گل پسرت