سيناسينا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

کودکی آقا سینا

یک تجربه (امتحان)

1392/3/11 8:48
نویسنده : مامان سینا
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

دیروز ٢٨/٢/٩٢ آقا سینای ما اولین امتحان رو تجربه کرده. یک ترم کلاس زبانش تموم شده و ازشون امتحان گرفتن یه امتحان نوشتنی و پرسیدنی لبخندالهی

چهارشنبه کارنامشونو می دن بهمون ظاهرا که خوب داده امتحانشو

اینم امتحان و کارنامش(ببیند ٢و ٣ رو چطوری نوشته الان دیگه همه عددها رو درست می نویسه)

پسرگلم امیدوارم همیشه تو زندگیت اکسلنت باشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه کیا
12 خرداد 92 17:45
سلام عمه گلم و کوچولوی من عمه جونم بهت افتخار می کنم و برات آرزو می کنم در تمام آزمایش های زندگی موفق و نامبروان باشی و ما شادی و افتخار این موفقیت و تو چشمای مامان و بابا ببینیم. یه دینا دوست دارم
سینا
13 خرداد 92 13:18
مرسی عمه جونم خیلی خوبی خیلی دوستت دارم
مامان طاها
10 تیر 92 14:10
سلام آفرين خيلي خيلي عاليه هم رياضي و هم زبان