سيناسينا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

کودکی آقا سینا

نیم وجبی

1392/11/27 13:30
نویسنده : مامان سینا
601 بازدید
اشتراک گذاری

سینا هم تاتر نیم وجبی رو  به عنوان سومین تجربه تاتر دید.

پنجشنبه صبح رفتیم بیرون و بعدش می خواستیم بریم خرید ولی آقا خسته بود و گفت خواهش می کنم بریم خونه این شد خرید بسه که چون هوا هم وضعیت خوبی نداره ترجیح دادیم برگردیم خونه. من که تعریف تاتر نیم وجبی رو از دوستم شنیده بودم بهش گفتم دوست داری بری تاتر؟! اونم بسیار مشتاقانه گفت مامان من عاشق تاتر و استخر هستم.

و جالب تر از همه این بود که با اینکه سینا برای جایی رفتن خیلی معطل می  کنه و چندین بار باید براش بشماریم تا بالاخره حاضر شه لباساشو عوض کنه کفش بپوشه و از خونه بیرون بیاد اما به محض اینکه پیشنهاد تاتر و بهش دادم بالافاصله حاضر شد و دم در ایستاده بود حالا خیلی مونده به تاتر و نگران شدم که بلیط نداریم اگه گیرمون نیاد چی می شه؟!!

خلاصه با بابایی که از سرکار برگشت رفتیم. کانون پرورش فکری کودکان تو خیابون ورزا برگزار می کرد. بچه ها توش خیلی شاد بودند و می خندید اولش سینا فقط نگاه می کرد و هیچ عکس العملی نشون نمی داد ماهم که بی جنبه ناراحت که چرا شادی نمی ک نه به بابایی گفتم ازبس کتابهای ادم بزرگها رو براش خوندیم با این چیزا حال نمی کنه. اما یهو یخش باز شد و با هیجان شروع کرد به خنده و شادی

قربونش برم خیلی شاد شد. مرسی دوستم از پیشنهادت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)