سيناسينا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

کودکی آقا سینا

5 سالگی

1393/3/20 14:22
نویسنده : مامان سینا
285 بازدید
اشتراک گذاری

پنج سال پیش در چنین روزی خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را داشت  و دنیا رنگ دیگری به خود گرفت

قلبها به مناسبت آمدنت تپش دیگری گرفتند

فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک . . .

سینای عزیزم امروز 19 خرداد روز تولدته  مرد کوچیک خودم محبت هرچی آرزوی خوبه مال تو

امروز سینای ما پنج سالگیشو پشت سر گذاشته و وارد 6 سالگی شده هرچند این جمله رو بهش بگی یه خورده براش درکش سخته می گه من نمی فهمم من تا حالا چهارساله بودم چطور شد الان 5 سالم تموم شد؟!!سوال

جشن تولدشو گذاشتیم جمعه بگیریم و راضیش کردیم که تا فرصت بیشتری برای برنامه ریزی و انجام کارها داشته باشیم وگرنه از اول خرداد منتظره و داره روزها رو می شمره یه کاغذ داده به بابافرهاد و اسم دوستاشو گفته بنویس که دعوتشون کنی. دیشب هم رفتیم کیک تولدشو سفارش دادیم نمی دونید چقدر ذوق زده بود.

خدا کنه همه چیز به خوبی انجام شه و بهش حسابی خوش بگذره آخه مامان یه خورده شرایطش نامساعده یه پاش اوف شده تو گچه سکوتغمناک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سریر
21 خرداد 93 10:28
عزیز دل عمه مهربون کوچولو من تولدت مبارک. 5 ساله هر بار که دیدمت یه چه چیز جدید داشتی برامون. هر روزت نو باشه و پر از موفقیت. تولدت مبارک
مامان هانا
21 خرداد 93 11:11
عزیزم تولدش مبارک .. پای مامان تو گچه ؟؟؟؟ خدا بد نده ...........چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سینا
21 خرداد 93 16:58
مرسی