سيناسينا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

کودکی آقا سینا

آشنایی با ساز

1394/2/1 10:33
نویسنده : مامان سینا
362 بازدید
اشتراک گذاری

دوره ارف سینا هم داره تموم می شه و از اونجایی که فارغ التحصیل می شن و باید سازشونو انتخاب کنن براشون دوره های سازشناسی می ذارن و تا پایان ترم باید به نتیجه قطعی برسن.

سینا از قبل از اینکه بره کلاس موسیقی همیشه می گفت گیتار. ولی یکشنبه بعد از اینکه از جلسه آشنایی با سازها بیرون اومد در حالی که یه بروشور هم دستش بود با صدای بلند گفت مامان من سازمو انتخاب کردم ...

تار تعجب

چی شد تو که می گفتی گیتار ؟!! گفت آخه من صداشو نشنیده بودم صدای تار خیلی قشنگنتره و در مورد هر سازی ازش می پرسیدم با یه دلیل منطقی رد می کرد. من خودم که پیانو دوست داشتم  بهش گفتم پس پیانو چی صداش خوب نبود؟!! می گه نه مامان من ایرانی هستم ایران زندگی می کنم باید سازم هم ایرانی باشه تار سنتیه! تعجب بعدش هم رسیدیم خونه شروع کرد روی یه کاغذ سازهای تو بروشور رو با یه ظرافت و دقت خاصی نقاشی کرد و کنار تار یه تیک گذاشتمحبت

حالا بهش می گم مامان جان هنوز مونده بازم براتون جلسه می ذارن و نظر مربیهاتون هم هست تا انتخابتون قطعی بشه می گه من تیکمو زدم دیگه انتخاب کردمراضی

اینم عکس نقاشی سینا به نظرم خیلی قشنگ کشیده تیکشو ببین:


(سینا جونم این نقاشیتو حتما برات نگه می دارم.)

پسندها (1)

نظرات (1)

نرگس
5 خرداد 94 15:10
ای جوووووونم دلیلش خییلیییییییی خووووووب بود