سيناسينا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

کودکی آقا سینا

دو سال و نیم

1390/9/19 9:22
نویسنده : مامان سینا
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

امروز آقای سینای ما عزیز دل مامان و بابا دو سال و شش ماهه شد یعنی پنچ نیمه سال رو پشت سر گذاشته و در عرض این مدت حسابی جاشو تو دل ما باز کرده یه جورایی دیوانه وار دوستش داریم و وابسته شدیم بهش.

واقعا از بدو تولدش هر روز علاقه و وابستگی ما بهش بیشتر و بیشتر شده و دیشب داشتیم با بابایی فکر می کردیم شاید به اوجش رسیده ولی نمی دونیم شاید بریم جلوتر بیشتر هم بشه.

خلاصه دیروز انقدر عزیز شده بود انقدر بوسش کردم که همش غصه ام بود چطوری امروز بیام سر کار و تا شب نبینمش الهی فداش بشم.بغل شایدم چون دیروز یه خورده سرماخوردگی و کسالت داشت و خیلی مظلوم شده بودناراحت

هرچه آرزوی خوبه مال تو

هر چه که خاطره داری مال من

پسندها (1)

نظرات (2)

نرگس
20 آذر 90 3:24
مبارک باشه اعظم جون ایشالا که همیشه در کنار شما سلامت و شاد باشه این فسقلی شیرین زبون
فهیمه
26 آذر 90 8:56
سلام اعظم جان تولد سینا جان را به تو وهمسرت تبریک میگم .همیشه شاد باشی.وبلاگت را هر وقت فرصت کنم مطالعه می کنم واز حالت باخبر می شوم .دوست دارم پسرت را ببوس