سيناسينا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

کودکی آقا سینا

اولین روز مهدکودک

1391/4/19 15:43
نویسنده : مامان سینا
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز یکشنبه 18/04/1391 سینا کوچولو اولین روز بودن در مهدکودک رو تجربه کرده.هورا

صبح بابا فرهاد و خاله لیلا(پرستار سینا) آقا سینا رو بردن مهدکودک. از شب قبلش بهش گفته بودیم که فردا می ری مهدکودک دوست پیدا می کنی شعر می خونی بازی .... روزی که برای مصاحبه رفته بودیم حسابی با بچه ها تو حیاط بازی کرد طوری که دوست نداشت بیاد می گفت می خوام بازی کنم حالا تا بهش گفتیم می خوای فردا بری مهد خوشحال شد که اونجا می مونم؟لبخند

چون روز اولش بود خاله لیلا پیشش مونده بود البته سینا رفته تو کلاسش که بالا بوده و خالشو ندیده اصلا. یکی دو ساعت بیشتر نگهش نداشتن گفتن روز اولشه کافیه. خاله لیلا می گه خیلی خوب بوده و مربیش ازش راضی بوده که گریه نکرده بهونه نگرفته ولی تا از مهد اومدن بیرون درو که بستن زده زیر گریه کلی گریه کرده که مامانمو می خوام بابامو می خوام دلم براشون تنگ شدهگریهناراحت

اینقدر این پسرکمون آقاست می دونسته اونجا نباید گریه کنه ولی دلش پر بوده که اینجوری گریه کرده حالا ببینیم فردا چیکار می کنه می ره یا نه؟ فردا سعی می کنم خودم برم دنبالشون ببرمشون خونه شاید اینجوری خوشحال بشه که مامانش هم هست

بالاخره عزیزم باید این مراحلو طی کنی دیگه زودتر بزرگ می شی آقا می شی .... جاش خالیه که الان بهم بگه بزرگ شدم نگاه کن (دستاشو می بره بالا رو پنجه های پاش وای می ایسته ببین ببین) قربونت برم قلب  بوس بوسماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نرگس
19 تیر 91 16:30
آخ جان آقا شده پسرت اعظم جونم. ببوسش از طرفِ من
خاله هاجر
20 تیر 91 8:43
كجا برديش بالاخره؟
سریر
20 تیر 91 18:18
مرد کوچک من، این اولین مرحله از زندگیت که بیرون از خونه هستی. دعا می کنم برات تو این مرحله و همه مراحل دیگه شاد باشی و راضی. دوست دارم عمه جونم