سيناسينا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

کودکی آقا سینا

نقاشی

1391/10/30 23:50
نویسنده : مامان سینا
438 بازدید
اشتراک گذاری

چند تا عکس از نقاشی و رنگ آمیزی آقا سینا رو گذاشتم براتون.

جدیدا نقاشی های سینا خیلی بهتر شده یاد گرفته که یه موضوع رو نقاشی کنه و  شرح هم می ده براشون که چیه و چیکار می کن بهشون شخصیت هم می ده.

از وقتی که خاله فرناز پرستار جدید سینا باهاش نقاشی کار می کنه خیلی بهتر شده نقاشیش آخه رشته دانشگاه خاله فرناز نقاشی کودکانه خیلی جالب بهش یاد می ده ما که نمی تونیم اونجور که اون یادش می ده باهاش کارکنیم. (تو پرانتز من خودم که فرصت نمی کنم چیز خاصی یادش بدم الهی بگردم چشم بهم می ذاریم می بینیم فسقلی هامون بزرگ شدن و دریغ از روزهای از دست رفتهناراحت)

این نقاشی ها رو خودش براساس ذهنیات خودش کشیده که بعضی وقتا اگه توضیحی نده براشون اصلا معلوم نیست چیه

اینجا دو تا دوست مهربونن که دارن ماهیگیری می کنن:

این یکی بادکنک مرد عنکبوتیه سوال

و این یکی بت من؟!!! زائیده ذهن خودشه با این که ما یکبار هم براش از این کارتونا نذاشتیم و اصلا هم دوست نداریم مدام از بت من و مرد عنکبوتی حرف می زنه

این نقاشی ها رو با کمک خاله فرناز کشیده معمولا اینجوری که فرناز جون یه شکل می کشه سینا هم سعی می کنه با اون و مثل خاله بکشه

و این یه رنگ آمیزی فوق العاده است که خودش تنهایی بدون راهنمایی ما اینطوری رنگ کرده من و بابایی که وقتی اومد نشونمون داد کلی ذوق زده و متعجب شدیم قربونش برم(خوب ما مامان و باباها اگه واسه فسقلی هامون غش و ضعف نکنیم... )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سریر
1 بهمن 91 9:20
اول مامان گلی دستت درد نکنه که این نقاشی های قشنگ و برای ما هم می ذاری دوم عشق عمه، عمه قربوووووووووووووووووووووووونت بره نابغه کوچولو من.آخه از این گل پسرا کی داره ....